Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt. We vragen je vriendelijk om de klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen je klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Stoer Metaal
Schrepel 10
1648 GC De Goorn
06-57144217
info@stoermetaal.nl

Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen, binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »